Často mi chodí dotazy, co bude dál, když už jsem si splnila sen, uběhla maraton, a dokázala sobě i ostatním, že to jde, tak brzo po porodu. Blog samozřejmě nekončí, je tu ještě nespočet témat, které jsem nepublikovala. A taky jsem snad nebyla těhotná poprvé a naposledy 🙂 Strašně se těším na to porovnání, jak to bude probíhat během dalšího těhotenství? 🙂 A kdy to bude? Já doufám, že už letos, jak říká můj Olda: „Jsi přeci Těhu v běhu, ty musíš být pořád těhotná!“ 😀 Nebo taky říká: „Počkej ještě na třetí dítě, a pak se konečně můžeš dát dohromady“ 🙂

Víte, co jsem dala Oldovi k Vánocům? 200 km v roce 2017 😀 Napsala jsem mu, že s ním chci letošní rok proběhat a zaplatila nám registrace na závody v průběhu celého roku 🙂 On mi jako první dal taky obálku, byl tam pobyt na Slovensku, procházky, wellness, relax, pohoda. Tipoval, že v obálce ode mne jsou nějaké letenky, těsně vedle 😮

8 km na Ladronce, Prague Park Race v Průhonickém parku a PragueMaraton už máme za sebou. Kde všude se s námi ještě můžete potkat?:

20.5. Hostivice Run (10 km)

27.5. Běhej lesy Karlštějn (19 km)

25.6. Prague Park Race Šarka (14 km)

??? Nějaké tipy na závody v létě ??? 😀

9.9. Birell Grand Prix Praha (10 km)

16.9. Běhej lesy Boletice (19 km)

24.9. Běchovice (10 km)

30.9. RunTour Praha Ladronka (10 km)

7.10. Vokolo Priglu Brno (14 km)

15.10. City Cross Run Praha (16 km)

29.10. Prague Park Race Prokopské údolí (14 km)

Po maratonu mám na letošní rok ještě ale několik cílů:

1. cíl: zrychlit!

Kdysi jsem běhala kilometr kolem pěti minut, po porodu, ještě před maratonem, jsme se s Oldou dostali i pod 5:30, ale teď už to zas nějak nejde, mám pocit, že rychleji jsem běhala v těhotenství! 🙂 S tímhle se mi můj malý, neskromný sen „stát na bedně“ asi nevyplní – nebo se budu muset poohlédnout po hodně lokálních závodech, případně přemluvit organizátory závodů, aby přišli s novou kategorií „Žena po porodu“ 😀 Takže prvním cílem je zrychlit, kéž bych dala 5 km pod 25 a 10 km pod 50 minut! Jako nástroj k tomu snad poslouží intervalové tréninky.

2. cíl: běhat víc traily, dostat do nohou kopce

Všude říkám, že po maratonu po nějakém ULTRA netoužím, ale vlastně to není tak úplně pravda, jednou bych chtěla „běžet“, respektive spíš absolvovat Beskydskou sedmičku, sedm vrcholků beskydských hor, všechny kolem tisícovky, celkem skoro 100 km 😮 Samozřejmě s tím prudím Oldu, protože kvůli bezpečnosti se tenhle závod běží ve dvojicích. Letos mi to neprošlo, ale prý, když se zaměříme víc na túry do hor, trailové závody a tréninky v kopcích, bude o tom uvažovat 🙂 Takže kopce, třeste se!

3. cíl: víc posilovat

Vždycky jsem víc chodila do fitka než běhala, před maratonem se to otočilo, každý kilometr se počítal, činky musely stranou. Nechci si dávat za cíl pekáč buchet, ale kdyby se na to dalo aspoň koukat… 😀

4. cíl: dál motivovat a bořit mýty

Ani nevíte, jakou radost mi dělají vaše zprávy a poděkování za to, že motivuji další běžkyně, maminky, těhotné… Doufám, že i když aktuálně nejsem těhotná, bude se mi to dařit dál. Píšete mi, ať nepolevuji, „jdu s tím dál a výš“, ať si udělám trenérský kurz a věnuji se tomu na full time… Páni, to by mě nikdy nenapadlo, ale slibuji, že o tom budu uvažovat 😉

 5. cíl: otěhotnět

Kdo mě zná, ví, kdo mě čte, tuší. Jsem velký plánista, takže cíl závěru letošního roku je jasný, opět otěhotnět, aby mezi dětmi byly dva roky. Vím, že to nemusí vyjít (taky jsem slíbila Oldovi, že letos slovo „ovulace“ z mých úst neuslyší :D), ale přát si to můžu, ne? 🙂

A o čem sníte vy? Stanovujete si nějaké cíle?

Maraton je za mnou, co bude dál?

Post navigation


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *